Dead Dungeon
Dead Dungeon is a hardcore 2D platformer in the best traditions of classic games, with an excellent chiptune soundtrack. The game will check your nerves for strength and bring a lot of emotions. Story: You had a carefree life until the villain has deprived you of sweets and taken away souls from every living thing. Now you have to go to a hard journey to bring back all the souls and sweets from the mysterious dungeon.