Crime Scene Cleaner & Thief Simulator
This bundle includes: Crime Scene Cleaner - Once you get tangled with the mob, you will forever be a part of the mob. At least they pay a decent salary and all you have to do is clean up after their dirty work, but you know what you’re doing. So clean crime scenes, earn as much money as you can, and get ready for the next mission. Thief Simulator - Become the best thief. Gather intel, steal things and sell them to buy hi-tech equipment. Do everything that a real thief does.