Cralon
You are Cralon the Brave, hunting a demon that is stealing the inhabitants and belongings of a nearby village. But during your pursuit, the creature surprises you and you fall into the shaft of an old mine, trapped in the darkness. A maze of corridors and secrets lay ahead and you must find a way out to avert the threatening doom. But the further you venture into the underworld, the clearer the feeling becomes that something is wrong. With the help of the creatures of the shaft, you face your fears and uncover the secret of the mine.