Zombie Hill Racing
Is the Earth already doomed? Almost nobody is alive left, only zombies wander around this apocalyptic land! You only have a car, but it's probably your best chance! Step on the gas, drive fast and furiously! Break through trash and hordes of zombies. Earn cash, upgrade your cars, make some more mess and get as far as you can!