Zombie Army 4: Desert Damaged Weapon Skins
If these weapons can survive the desert heat, you can do anything! Buy now and apply a desert damage finish to your guns with these weapon skins*. *Skins apply to all weapons included in the base game, and are not compatible with DLC weapons.