Zombie Army 4: Bomb Lance Shotgun Bundle
There she blows! With a reinforced barrel and some serious stopping power, the Bomb Lance was originally intended for whaling…but that’s not to say it won’t be fun to use against the undead! Pick it up today! This Weapon Bundle contains; - The Bomb Lance Shotgun - 2 Charms (Broken Compass, Great White Shark Jaw) - 2 Bespoke Weapon Skins (Barnacle, Pirate Captain)