ZOE Begone!
ZOE Begone! blends run-and-gun mechanics with classic shmup action in looping arenas. Inspired by drawn-on-film animation of the 1930's - shoot, dash and pound your way through the Animator's creations. All Zoe wants is some peace and quiet, but she's gonna have to deal with the pesky animator before she'll be able to get some rest. Destroy the animator's tools, blast their creations to bits, collect Apples to spend on Power Ups, rack up your multiplier, and reclaim your serene surroundings to help Zoe get back to normality as fast as you can (and bag yourself a high score in the process)! Features: - 3 amazing game modes to explore! - Difficulty options to suit all players. - Master the mechanics and top the Online Leaderboards! - Power-ups and Upgrades to give ZOE an edge! - Incredible hand-drawn visuals and a Boogie soundtrack!