Yello Adventures
Overcome challenging and dangerous platforms with a variety of different and challenging enemies and make sure you are prepared for the boss at the end of the level where you will show your experience and expertise! Spend the money you get from enemies in the in-game store, upgrade your weapon and become more effective in your fight against your enemies! Be prepared for 10 different enemy types and their different attack types and use the platforming elements to your advantage to overcome them! Experience levels with different platforming elements and enemies, each with a different atmosphere that will require you to change your approach and strategy! Be prepared for bosses at the end of each level that will require you to use the platform as well as your weapon! Spend in-game currency in the store to upgrade your character and weapon to enhance your gameplay experience!