WWE 2K24 Global Superstars Pack
This product will no longer be available for purchase as of 1/31/2026. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K24 will be shutdown as of 3/31/2026. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Some of the biggest and best wrestlers from around the world make their way to WWE 2K24 in the Global Superstars Pack! Step into the ring with an all-star lineup featuring the highly-anticipated WWE 2K franchise debuts of the fierce Jade Cargill, the legendary Michelle McCool, the dynamic Dragon Lee, and the always-cool Carlito with his shiny red apple as an added usable object. Plus, get ready for the long-awaited returns of the Irresistible Force and 2024 Queen of the Ring, Nia Jax, and the high-flying duo of Lyra Valkyria and Kairi Sane! Each playable Superstar comes with its own Diamond rarity MyFACTION card. The Global Superstars pack is already included with the WWE 2K24 Season Pass.