Whitethorn Casual Bundle
The Whitethorn Casual Bundle features three of our approachable, relaxing titles: -- WHERE THE BEES MAKE HONEY Where the Bees Make Honey tells a story about reflecting on different moments from a childhood, which are played and experienced from an adult perspective. At its core Where the Bees Make Honey is a puzzle adventure game, but gameplay variation is filtered throughout. -- NEWT ONE A relaxing, colorful 3D platformer inspired by Journey, Loco Roco, and Mario 64. Newt One rewards you for how much life you bring to the world, not how much life you take from it. Seek out your friends and find the Elders to restore your realm's music, life, and color! -- BOMBFEST BOMBFEST is an award winning, physics-based party game for you and up to three friends! Battle on folding chairs, atop wooden forts, and even in the kitchen sink as you battle to be the last toy standing! Use bombs to eliminate your foes, but don’t get caught in a chain reaction of explosions!