KlabaterStrategy
Weedcraft Inc explores the business of producing, breeding and selling weed in America, delving deep into the financial, political and cultural aspects of the country's complex relationship with this troublesome and promising plant. Terraformers is an expansive turn-based colony builder and resource management game with roguelike elements. Explore the Red Planet, develop spectacular cities, spread life and terraform the planet with ambitious projects. This version comes with all DLCs for both games.