Wartales - Deluxe Pack
Take your mercenary adventure even further with the Wartales Deluxe Pack. Sail the seas of Belerion, venture into war-torn Ormance, and become the owner of a thriving tavern. With new regions to explore, stories to uncover, and activities to master, this collection offers even more ways to shape the fate of your troop.