Warpips
Warpips is what would happen if a classic strategy game and a tug-of-war game had a baby made out of tanks and napalm! Set loose the engine of war and watch the chaos of physics-based combat explode onto the battlefield! Assemble your army from a diverse roster of infantry, vehicles and airplanes. Deploy troops, call down airstrikes, and launch missiles - all without that pesky micromanagement. Fast Streamlined Combat -Focus on the big picture; no complex micro -Each round lasts between 10-20 minutes -Easy to learn, hard to master Honest Monetization -Buy the game - you get the game -No microtransactions -No pay to win Randomized Battles -Randomly generated battles -Different each time you play -Lots of replayability Deep Strategy -Choose complementary unit synergies -Infinite strategic combinations -Fully unlockable upgrade tree Tight Combat -Spawn infantry, vehicles, airplanes and helicopters -Call down air strikes, missile attacks and artillery -Units take cover and respond intelligently to their situation -Everything explodes!