Warparty
Warparty is an old school RTS where players must gather resources to unlock new buildings, units and upgrades, with the goal of destroying all their opponents’ bases. Players can also control a powerful chieftain that they can shape by selecting talents when they expand their settlement. These talents also offer new units or bonuses that can change the way players play. Resources are limited however and the player will need to step out of his base to gather precious resources required for more powerful units, or capture and hold shrines that slowly give them power points used to summon powerful abilities that can turn the tide of battle. They will have to be careful however, as wild dinosaurs and other tribes roam the map.