A secret base of the Inquisition has come under attack by Chaos forces. The strategic importance of this location requires a certified agent to take command and organize defences until relief forces arrive. This DLC contains a special Priority Assignment, which has its own plot and consists of a series of new missions. Upon completing the Assignment, you will be rewarded with a unique Tarot card. (Please note that this assignment is only available after unlocking the Agartha Subsector.)