War Thunder - "Tracks of Victory" Bundle
This pack includes: A43 Black Prince Pack; M10 Achilles Pack; IS-2 Revenge for the Hero brother Pack; T-34-85E, 1945 Pack; M18 Black Cat Pack; М5А1 5th Canadian Armoured Division Pack. All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions and comes furnished with all available modifications. With a Premium account (also purchasable in the game for Golden Eagles) you will earn more Research Points and Silver Lions in battles for a set amount of days. This is cumulative with bonuses from premium vehicles! Note! Compensation is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!