VENARI - Escape Room Adventure
Travel to a mysterious island where your escape room puzzle solving skills will be put to the test! After a surprising encounter with an old friend, you are handed a secret map revealing the location of a long-lost, mystical object known as the Venari artifact. Intrigued by the mystery and driven by curiosity, you charter a sea plane to an uncharted island shrouded in mystery. As you touch down at the island’s shore, you quickly realise that this journey will demand every ounce of your puzzle-solving prowess. The island is a labyrinth of ancient ruins, hidden chambers, and intricate puzzles, each guarding clues and secrets that inch you closer to the artifact. Gameplay Venari offers a rich and immersive experience, combining elements of adventure and challenging puzzles. Navigate through beautifully crafted environments, each filled with intricate details and challenging puzzles designed to test your wits. Ready to take on the challenge? Step into the immersive world of Venari and test your escape room skills!