Truxton Ship + Music Pack
Relive the glorious past! With this additional content, your ship's graphics will switch to match the Super Fighter 1988'sTruxton by Toaplan. You will aslo enjoy fitting retro soundtrack from that very game, setting the mood for some nostalgic shoot'em up action. If you are an old-school gamer, this is a must have! Tracks included: STAGE 1 "BRAVE MAN - FAR AWAY" STAGE 2 "SALLY" STAGE 3 "HOPE" STAGE 4 "FRIEND" STAGE 5 "UNKNKOWN" BOSS "CRISIS" GAME OVER "RECOLLECTION" NAME ENTRY "DOWN FALL" CONTINUE "AGAIN"