Trinity Fusion Deluxe Edition
Trinity Fusion’s Deluxe Edition enhances the base game with additional bonus features and gameplay modes to give new and veteran players more ways to explore the Multiverse, including: - Exclusive Spectral Scanner Start the game equipped with a special scanning device that highlights nearby secrets when activated. - Unlock all 3 Characters from the start An alternate start to the game's story that unlocks all three of your parallel selves immediately. - Unlock Boss Rush Get access to the Boss Rush mode early, without having to face each of the bosses beforehand. - Endless Mode A looping run that never ends. How many laps through the multiverse can you survive? Fight until you fall. Take control of your parallel selves on a mission to save the dying multiverse in this rogue-lite action platformer! Explore dark, sci-fi worlds and engage in fast-paced, smooth and precise combat. A ROGUE-LITE JOURNEY THROUGH THE MULTIVERSE The various branches of the multiverse are always changing. Fight through a combination of procedurally-generated levels as well as hand-crafted challenges and arenas that will put your skills to the test. Levels with 3D graphics are seamlessly constructed out of hundreds of hand-made rooms. HIGH-INTENSITY COMBAT With weapons and attack systems that leverage our previous experience working on fighting games. You’ll slide, dash and dodge between enemy attacks and strike back with an arsenal of satisfying special weapons and abilities. THREE CHARACTERS, THREE UNIVERSES TO EXPLORE Each of your parallel selves has their own world with multiple biomes to explore, as well as their own sets of unique abilities and weapons. Travel through a universe of desolate wastes and caverns roamed by mutant creatures, escape the endless forges and labs of a world ruled by machines, and survive the dangerous sky cities of a post-human society. CONSTANT PROGRESSION Unlock permanent upgrades in the Hub and discover new starting points for your run as you reclaim major locations in each universe. Finding yourself getting stuck in one area? Start your next run in a different one! No matter where you die, or which starting point you pick, you're making progress somewhere.