Please note: Train Sim World 2: East Coastway is required, as a separate purchase, in order to utilise the content featured in this add-on. Pep up operations on the South Coast of England with the classic BR Class 313/2, adorned in the distinctive Southern Coastway livery. A total of 64 Class 313 EMUs were delivered between 1976 and 1977 and they brought a step-change in capacity and performance to suburban and commuter services. In 2010, following retirement from North London Line duty, 19 members of the fleet were refurbished and sent to Southern, where they have remained ever since, working Lewes shuttles, services to Seaford, and in the peak can reach as far as Eastbourne. As of 2021, the 313s are the oldest EMUs in active service in Britain. Still standing strong and serving proud, the design of the 313 is unmistakable, and now you can experience it in Train Sim World 2!