Totally Reliable Delivery Service - Atari Attire DLC
Did anyone else see a one-button joystick running around? In Atari Attire, it’s all about celebrating the world of Atari, while still staying as Totally Reliable as always. Don one of 15 outrageous, new Atari skins, including the iconic joystick, Centipede, and even a surprise character from Nightdive Studios. Take on chaotic new challenges in 5 new multiplayer events that feature a swan boat race, an obstacle course, and plenty of wacky competition. And 10 new delivery missions will keep your skills sharp with new launcher deliveries and ice block challenges.