Tool Upgrade & New Interior Designs Pack
Live Your Farming Life to the Fullest! Customize the interior of your house with 3 new fabulous design themes! Mix and match them up to your heart's content! You'll also be able to upgrade your hoe, watering can, hammer, axe, sickle, fishing rod, and pick-axe an additional level, making growing crops, fishing, and mining a breeze!