In Expansion II: Survival, endure as long as you can in a very hostile environment and brutal weather conditions. In a blizzard, everything you can find becomes a vital resource! This new mode will challenge even the most talented agents. Survival Mode Cold, stripped of gear, and beset by a brutal snowstorm, you must survive until extracting safely in the Dark Zone. Finding warm clothes and survival equipment will be vital to your success. However, the environment is not the only danger out there; beware of other agents and deadly Hunters prowling in the area if you wish to make it to the end.