Jump right into the action with the Quick Start Pack. Includes instant access to 2 deadly weapons, 3 tactical weapon attachments, 4 BattleCrates, an XP booster, a skill pack, a resource pack, and in-game currency. Take out enemies from a distance with the powerful L115A4 sniper rifle or engage at close range with the iconic AUGA3 assault rifle. Improve your accuracy with the long range T5Xi scope, control your shots with the BASE Muzzle Compensator, or blast enemies with the UBGL M203 Grenade Launcher. Get a collection of items for single player, coop, and multiplayer with 4 BattleCrates. Get a head start with the 8 hour XP booster, resource pack, and skill points pack.