The Wild at Heart
Wield an ever-growing herd of quirky creatures to rebuild broken paths, battle perilous beasts, and solve peculiar puzzles in a rich, interconnected world. Join two young runaways as they unravel the mysteries of a lost realm in this nostalgic storybook fantasy! Amass your Horde Collect and deploy a swarm of quirky Spritelings; small magical creatures for you to command. Break stuff, collect loot, fight enemies, build new paths, and more! Explore A unique and sequestered world rich with centuries full of lore. Woods, caves, coastline, ancient shrines... The Deep Woods is full of puzzles to be solved and secrets waiting to be uncovered. Collect & Craft Gather rare resources like magical crystals, scrap, electrical components and more to build new structures, items, and upgrades! Battle Take on precarious wildlife and supernatural foes with the unique abilities of your Spriteling swarm and your trusty vacuum, the Gustbuster! Nightfall "The dark is bad!" - A common saying among the denizens of the Deep Woods, and for good reason. Malevolent beings lurk in the shadows here and you may just find yourself wanting to stay near a campfire light until sunrise.