The Ultimate Sonic Bundle
Jump into the Sonic universe with the Ultimate Sonic bundle. Experience three action-packed games in one - A classic 2D platformer, a modern 3D adventure, or a fast-paced racing game. Sonic Mania – The ultimate celebration of past and future. An all-new adventure with Sonic, Tails, and Knuckles full of unique bosses, rolling 2D landscapes, and fun classic gameplay. Sonic Forces - Experience fast-paced action with three unique gameplay styles: Defeat enemies with blazing speed as Modern Sonic, catapult past perilous platforms as Classic Sonic, and create your own Custom Hero. Team Sonic Racing - The best elements of arcade and fast-paced competitive style racing. Face-off with friends in intense multiplayer racing, race together across stunning worlds and work together as a team by sharing power-ups and speed boosts. Take control of your racing style - Choose from 3 distinct character types and unlock game changing vehicle customization options to suit your racing style.