The Sinking City – Necronomicon Edition
Upgrade your experience with the Necronomicon Edition which includes: * The Sinking City * The Worshippers of the Necronomicon DLC: 3 side quests with the infamous Necronomicon and new monsters. * The Investigator Pack DLC: the Private Investigator outfit, First Aid Kits, Antipsychotics and a crafting materials starter pack. The Sinking City is an adventure and investigation game set in an open world inspired by the universe of H.P. Lovecraft, the master of Horror. The half-submerged city of Oakmont is gripped by supernatural forces. You're a private investigator, and you have to uncover the truth of what has possessed the city… and the minds of its inhabitants. - A vast open world that can be explored on foot, by boat, in a diving suit… - High replay value thanks to an open investigation system: each case can be solved in a number of ways, with different possible endings depending on your actions. - An arsenal of weapons from the 1920s with which to take on nightmarish creatures.