The Quarry - Deluxe Bonus Content Pack
Enjoy some extra teen horror flair with the Deluxe Bonus Content Pack! This Bundle includes: - '80s Throwback Character Outfits (available post-launch, see below) - Instant access to Death Rewind system - Gorefest option in Movie Mode - Horror History Visual Filter Pack '80s Throwback character outfits Send the camp counselors' looks back in time! This retro pack includes new ‘80s-inspired cosmetic character outfits for The Quarry’s playable characters. Note: The ‘80s Throwback Character Outfits will be automatically delivered in-game on or by 7/8/2022. Instant access to Death Rewind system Get instant access to Death Rewind, a retry mechanic that normally unlocks after your first completion of The Quarry. Start the story with three opportunities to reverse a playable character's death, giving you a chance to alter fate and save them in the process. But with only three retries per playthrough, you'll have to decide when someone's life is truly worth saving, and the undoing of one horrible end may lead to another. Choose wisely. Gorefest option in Movie Mode Press play, sit back, and indulge in the most gruesome, gory, splatter-filled version of The Quarry. For fans of grindhouse grotesqueries: an abundance of death, dismemberment, and buckets of blood await in this brutal option for Movie Mode. Horror History Visual Filter Pack Tailor the aesthetic of The Quarry to your liking by choosing from three cinematic visual filters, each replicating a different era and style of iconic horror filmmaking! Choose from an 8mm-style film grain (Indie Horror), a retro VHS aesthetic ('80s Horror), or the classic black-and-white cinematic filter (Classic Horror).