The Planet Crafter Deluxe Bundle
The Planet Crafter A space survival open world terraforming crafting game, designed for 1 to 8 players. Alter the ecosystem of an inhospitable planet to render it habitable for humanity. Survive, gather resources, and build your base. Then, generate oxygen, warmth, and pressure to create a brand new biosphere. The Planet Crafter - Planet Humble Experience a fresh start as a Planet Crafter on the brand new world of Planet Humble! Alone or with friends, scout this unknown land, discover its story, novelties and secrets and accomplish once again the task to terraform an entire world! The Planet Crafter - Toxicity The "Toxicity" DLC takes you to a unknown planet heavily corrupted by past industrial activity. You must restore its majesty using new tools and machinery. Alone or with friends, explore this wasteland, uncover its secrets, and help it revive!