The Pillar: Puzzle Escape
Solve the mysteries of an enigmatic island and escape back to reality! Cleverly mixing mystery and puzzle solving, The Pillar: Puzzle Escape ventures deep into an unknown world filled with riddling contraptions and scenic vistas. Explore islands that each offer unique environments and secrets to discover. Remain aware of your surroundings as they change and evolve like a lucid dream. With every challenge you overcome, you grow closer to escaping the mythical maze and waking up from the elaborate cage that’s trapped you inside!