The Jackbox Party Trilogy 2.0
Why settle for one Party Pack when you can get three? The Jackbox Party Trilogy 2.0 includes all the games from The Jackbox Party Packs 4, 5 and 6! You don’t need a bunch of controllers to join the fun. All of our games are played using any internet-connected devices, like phones, tablets or laptops, as controllers! A great collection whether you already have the first Trilogy or you just want to enjoy these 15 games! From The Jackbox Party Pack 4: Fibbage 3 Survive the Internet Monster Seeking Monster Bracketeering Civic Doodle From The Jackbox Party Pack 5: YOU DON’T KNOW JACK: Full Stream Split the Room Mad Verse City Patently Stupid Zeeple Dome And from The Jackbox Party Pack 6: Trivia Murder Party 2 Dictionarium Push the Button Joke Boat Role Models NOTE: All games are in English and are local multiplayer.