The Inner Friend
Dive in and remember... Led by a mysterious Shadow, face fears and nightmares inhabiting its materialized subconscious universe. Dive into a unique and eerie world to relive the Shadow’s childhood memories and overcome them to restore what was once a safe haven. You’ll journey ever deeper through the subconscious to unravel a rich but wordless story and encounter gruesome beings that you must evade. Ultimately, however, you will have to face them. The Inner Friend features a rich visual environment, supported by an immersive soundscape and a cinematic soundtrack enhancing immersion and emotional moments. Movement, imagery, and music are the main ways for the player to interact with the Shadow, their guide throughout the descent. Dark and scary, mysterious at times, the world of The Inner Friend is a surrealist representation of memories and fears."