The Experiment: Escape Room
"The Experiment" is a multiplayer escape room puzzle game! It can be played competitively, co-op or solo. Story While visiting a well renowned doctor, you notice something is amiss at his office. Before you realize what's going on, he drugs you and you fall asleep. When you wake up, you are sitting on a chair in the back room, locked and unable to get out of the building. You can tell that the doctor is running some kind of experiment on animals and people and you are his next subject! Can you figure out what's going on and escape before it's too late? Multiplayer Gather up to 6 people and play as one team that tries to solve the puzzles or try the "Versus" mode, where each player is locked alone and tries to escape the room before the others do!