The Epyx Collection: Handheld
Witness the return of seven awesome Epyx classics from the 1980s/90s, originally designed for cutting-edge handheld gaming. Blue Lightning: Take command of the top-secret Blue Lightning jet fighter in this third-person 3d shooter! California Games: Take on the challenge of 4 sun-drenched sports: Foot Bag, BMX, Half Pipe Skateboarding, and Surfing! Electrocop: Save the president's daughter in this unique side-scrolling 3d shooter! Gates of Zendocon: Survive the hostile alien inhabitants of 51 deadly universes in this side-scrolling shooter! Todd’s Adventures in Slime World: Delve the depths of the grossest planet in the universe in this side-scrolling exploration shooter! Zarlor Mercenary: Blast away enemies to earn the cash to upgrade your ship in this top-down vertical scrolling shooter! Chip's Challenge: Tax your block-sliding hazard-dodging puzzle-solving skills with over 140 brain-busting levels!