The Deer God
The Deer God is a breathtaking 3D pixel art adventure that will challenge your religion and your platforming skills. It's a game about survival, reincarnation, and karma; all set in a breathtaking and unique 3D pixelized world. Feast your eyes on the beautiful lighting, day and night system, and vast landscapes. Become one of the most beautiful animals on planet earth. LIVE AS A DEER. SURVIVE AS A DEER. Features: Gorgeous 3D pixel art world to explore Various animals and characters to interact with Night and Day system Various quests Tons of items to find and use Reincarnate into other animals Use the power of statues and level up your antlers Find secrets and solve ancient puzzles Follow an interesting and dark story line Amazing Original Soundtrack by Evan Gipson.