The Bridge
The Bridge is a puzzle game that forces the player to reevaluate their preconceptions of physics and perspective. It is M. C. Escher meets Isaac Newton. Manipulate gravity to redefine the ceiling as the floor while venturing through impossible architectures. Explore increasingly difficult worlds, each uniquely detailed and designed to leave the player with a pronounced sense of intellectual accomplishment. The Bridge exemplifies games as an art form, with beautifully hand-drawn art in the style of a black-and-white lithograph.