Teardown: The Greenwash Gambit
Incoming transmission... From beyond the familiar skies of Löckelle... An accident during a routine mission to test the new Quilez thrusters for single-person space travel, a solo Löckonaut stranded very far from Löckelle. This is where the Eco-Friendly Operations Corporation claims to have discovered the ultimate solution to waste disposal, at least according to them. Team up with Tier-1 and Mainframe, the last of the rebel crew, as you embark on a mission to stop E.F.O. Corp. before they destroy the planet with their artificial black hole waste disposal system.