Team17 Indie Heroes Pack
Team17 swings into action and delivers a beefed up, muscle-bound slice of awesome Indie action in the Team17 Indie Heroes Pack for Xbox One! Games included in this bundle: The Escapists - The award winning prison break simulation that lets players experience a light-hearted insight into everyday prison life. Master the routine, plan your strategy then execute your Escape. Not A Hero: Super Snazzy Edition - The funstoppable 2.25D pixelated action opus from Roll7. Shoot, slide and execute your way through 28 levels of incredibly British action and humour. Sheltered - A deep and emotional post-apocalyptic survival management game. Olli Olli2: XL Edition - The definitive edition of the acclaimed skating game. It introduces the brand-new Free-Skate mode; extended, chilled levels to learn the ropes and nail those expert tricks.