Tank Mechanic Simulator Reinforced - Shermans DLC
Dear mechanics! Get ready for an exciting new DLC that adds 5 new USA tanks from World War II to the base game. The DLC includes iconic tanks such as the M4A1 Sherman (Early production), M4 Sherman (Mid production), M4A2 Sherman (Late production), M4A3E2 Sherman Jumbo, and T34 Calliope. These tanks come equipped with new engines, including the Wright Continental R-975-C1, General Motors 6046, and Ford GAA, adding to the authenticity and realism of the game. Additionally, the DLC introduces a new gearbox, the Spicer Synchro Mesh Gearbox, which can be used for all these tanks. Each of the vehicles has been painstakingly recreated on the basis of the collected technical documentation. The interiors have been nicely detailed with radios, dashboards and more removable parts. Prepare to immerse yourself in the excitement of United States Army's World War II tanks with these new additions to Tank Mechanic Simulator. Whether you're a history buff or just love the thrill of renovating powerful tanks, this DLC is not to be missed.