Synergia - A Cyberpunk Thriller Visual Novel
A neon-lit dystopian cityscape becomes the stage for thrilling adventure and deep yuri romance in this cyberpunk-themed visual novel. The complex personalities and experiences of more than 20 characters are interwoven across multiple paths and possible endings. Your choices matter, not only to you, but to all those with whom you struggle to connect. Cila, a veteran cop with a sour outlook and anger issues expects nothing more from life besides the smell of ozone, blinding neon lights and the ever-present manhole steam. At least, until a shady friend replaces her broken-down housedroid as a favor. Advanced, more efficient and remarkably perceptive, unit M.A.R.A. begins to penetrate Cila's toughened exterior and possibly even heal her new owner's old wounds – if Cila can decipher the recurring nightmare the process brings. Soon Cila and Mara forge a unique - if sometimes uneasy - bond. Unbeknownst to Cila, just as her life begins to find its new normal, the technological giant Velta Labs gets wind of Mara's existence and takes a mysterious interest in the android. A war unlike any before it is brewing on the horizon, its players are silently being selected and one android's fate may spell the difference between peace, war, the blossoming of a new religion, or a technological singularity beyond comprehension.