SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris Premium Pass
Continue Kirito's adventure in the Underworld with the Premium Pass of SWORD ART ONLINE Alicization Lycoris. The Premium Pass is composed of 2 big DLCs and contains: - New scenarios - New weapons - New bosses - New maps - New cutscenes - The Premium Pass bonus costume Experience once again the strong bonds that unite Kirito, Eugeo, and all their friends!