Super Pixel Racers
Super Pixel Racers is a fast-paced arcade racer with top-down 2D pixel graphics and a nostalgic 16-bit soundtrack. Race your way up the ranks in an expansive career mode with more than 200 races. Go head-to-head with racers from across the globe in online play with up to eight players! Or challenge your friends in four player split-screen multiplayer.