Super Mining Mechs
Dig deeper, harder and faster as you race to claim natural resources on a new world! Get ready for an underground adventure! Earth has run out of natural resources and it's up to you to find alternatives. Travel to another planet and explore the underground in your mining mech. Complete missions to unlock new parts or sell your loot for cold hard cash. Super Mining Mechs is a side-scrolling action game with resource management and sim elements. As you tunnel through the earth and locate ores and other resources, you can send them back up to the surface to meet your mining objectives. Unlock new excavation sites on the planetary map as you progress. Explore new depths, collect all the elements, complete missions and upgrade your mech to dig faster and carry more collectibles! Includes the "Toxic Treasures" special story campaign.