Sunny Café
Discover love through passionate Taiwanese coffee knowledge, culture and customs! On a summer afternoon, the thunder showers fall mercilessly and the bells in the café ring. A boy regains his senses, suddenly noticing a soaked girl standing at the door. Sunny Café is a tale of accidental encounters, acquaintances and eventual parting, a love text adventure game that uses Taiwanese coffee knowledge as a catalyst for this cycle of interactions and an analogy for life itself. Join a cast of Taiwanese college students and enjoy a visual novel steeped in local culture, customs and ideals. Learn how to make the perfect cup of coffee by selecting beans, grinding, choosing a filter and brewing skillfully. Select objects in the café to pick up vital bits of additional knowledge. Explore multiple endings affected by your conversations with people in a comfy setting, and perhaps guide a budding romance to full bloom!