Sun Wukong VS Robot
Get ready to run, jump, fight, and explore! Sun Wukong VS Robot is a mini retro pixel metroidvania game inspired by old-school classics. Sun Wukong has awakened. Our hero appears at the center of a mechanical maze and is holding the weapon from his legends. However, he is imprisoned by a mind locker that has been put on his head. To regain his freedom, Wukong must defeat the four robots. Features: * Classic platformer mechanics. * Unlock abilities using experience points. * 3 upgradeable skills. * Side-scrolling maze with many rooms.