Still Wakes the Deep: Siren’s Rest
!Warning: the following description contains spoilers for the end of Still Wakes the Deep. Please do not read on unless you have completed the main game! 1986. The Beira D is now a groaning steel catacomb interred in the inky depths of the North Sea. What really happened that December day in 1975, when communications to the mainland were severed and the rig sank without a trace? What answers can be given to families who still grieve, ten years on? You are Mhairi. And you will find those answers. As the leader of a saturation dive to the wreck of the Beira D, you descend, a fragile light in the crushing dark. Your mission: uncover the fate of the crew and recover what remains of their passing. But this is no silent, resting grave. The wreck screeches and shifts around you. It wakes. Use precision tools to cut through the steel and silt. Navigate disorientation, resist the pull of the deep, and hold fast to your sanity. You want answers. But something down there wants you. Submerge yourself in the latest first-person narrative adventure from The Chinese Room, the second entry in the multi-BAFTA-award-winning Still Wakes the Deep universe.