Steep X Games Gold Edition
Become a winter sports legend in the ultimate Steep experience. Pull off insane tricks as you push your skills to their limits and beyond. Then, dive into the X Games for a whole new level of competition. Includes Steep base game, Season Pass Year 1, and X Games Pass. Ultimate Steep experience: Begin your epic winter sports journey with an avalanche of content and customization items. Season Pass Year 1: Enjoy access to major expansions including the Extreme Pack, Winterfest Pack, and Adrenaline Pack. X Games Events: Compete in challenging new ski and snowboard freestyle events and unlock even more events by playing. New Grind Moves: Push your creativity and determination to master new grind skills and unbelievable tricks.