Star Station Frontier (Xbox One)
Star Station Frontier, a company specialized in exploring and investigating possible planets for colonization, was studying a new planet when suddenly the base was attacked by aggresive aliens! The crew is locked behind the security system and only the Rescue Bot F580-T can open a safe path for the crew to escape safely!