Speedy Bundle Speedway & Grand Prix
Enjoy 2 games in 1 with this irresistible speed games pack! This pack includes the games: Speedway Racing & Grand Prix Rock ´N Racing. In Speedway Racing, you will enjoy the fastest, most spectacular races at over 350 Km/h, avoiding multiple collisions against 20 rivals. There are several modes available, including Championship, Arcade and 4-player multiplayer. Grand Prix Rock 'N Racing gives you the fastest, most exciting races. You can evolve your car, improving the engine, brakes, tires and more until you've achieved the perfect evolution to win the Championship! Features: - Wide variety of tracks. - Multi-player with 4 players. - Races with 20 opponents. - Realistic driving physics. - Lots of Rock 'N Roll music.