SpeedRunners: Mr. Quick's Speedy Bunch
Adds 5 new runners to the character select: Mr. Quick, Dr. Smart, JailBird, Luc j'adore and Excel! Each new runner comes in 4 variations, and this pack also includes the "Runners Delight" boost trail!